Alegerea de Kiera Cass Recenzie

Asta e una dintre cele mai predictibile cărţi pe care eu le-am citit până acum. Adica doar după titlu îţi dai seama ce o să se întâmple. Ceea ce nu mă deranjează, mai ales pentru că eu una ador Spoilerele. DA, aţi auzit bine! Îmi plac spoilere şi nu pot citi linştită o carte dacă nu trag cu ochiul la următoarele pagini.

Dar trecând la recenzie, Alegerea de Kiera Cass este o carte foarte uşor de parcurs, care chiar te prinde. Nu contează că acţiunea în sine e banală, dar felul în care este scrisă cartea… pur şi simplu o ador.

47373f88e1a730e22c631bc1688d7c62

America Singer, încurajată de familie, şi de iubitul ei, Aspen, se înscrie şi ea la ”Alegere”, pentru a deveni o posibilă soţie pentru prinţ, şi totodată prinţesă. Bineînţeles că America nu-şi dorea să participe la aşa ceva, şi nu doar pentru că avea prieten, ci pentru că i se părea o tâmpenie. Şi oricum nu credea ca va fi aleasă. Dar hey, vorbim aici despre cărţi, aşa că bineînţeles că a fost aleasă şi ea.

-Ce anume e ridicol?

-Această competiţie! Toata chestia asta. Nu ai iubit niciodată pe nimeni? Ăsta e felul în care vrei să-ţi alegi soţia? Chiar eşti atât de superficial?

Ajunsă la palat, singură în cameră, a început să se gândească la ce este mai rau. Poate că ea nu îşi dorea prinţul, şi nici coroana, dar celelalte fete da. Iar ele erau pregătite să facă orice pentru a ajunge la el.

Bineînţeles că America şi Maxon, prinţul, nu au avut cea mai frumoasă primă întâlnire. Şi asta pentru că America fără să-l cunoască pe prinţ, îşi făcuse o părere despre el, pe baza a ce era. Dar bineînţeles că, cu timpul îşi dă seama că se înşelase în privinţa lui Maxon, şi află de fapt cum stă de fapt treaba cu această competiţie ”ridicolă”. Dar înainte să ajungă să se înţeleagă, au fost câteva certuri. Certuri minore, dar de la care America credea mereu că va fi dată afara, că prinţul Maxon nu ar accepta fete ca ea care să i se împotrivească.

6b6f63e05d7fd0e25a84a9f07e47e405

Sper că v-am lămurit cum stă treaba. E o poveste destul de tipică, cum sunt majoritatea cărţilor romance. Şi cu toate astea, fiecare carte de acest gen are ceva special. Cum a spus odată un mare om, adica eu ” Este o carte stupidă, dar de efect”. Şi când zic ”stupidă” nu mă refer la ceva rău.

3b33578faeca8724ff58caae546535f1

Cartea a fost de 5 steluţe. Atât că trebuie să aveţi răbdare primele 70-80 de pagini. Asta până când ajunge la castel şi ia amploare acţiunea. Apoi nu mai aveţi probleme. Trust me! Cum spuneam, a fost o carte drăguţă. Şi că să fiu sinceră cu voi, am luat-o pentru că mă gândeam că o să-mi aducă aminte de Maven din Regina Roşie. Dar Maxon şi Maven sunt doua personaje total diferite.

Spre deosebire de America care credea că Maxon e un prinţ îngâmfat, o persoană pe care în mod normal nu ai vrea să o cunoşti, din experienţa mea cu cărţile de genul, adica cu prinţi/prinţese, mă aşteptam să fie aşa cum e. Înţelegător, amabil, răbdător. Un prinţ care nu ştie ce să facă când o fată plânge în faţa lui. Şi vorbesc serios, chiar nu ştie.

Si că vorbeam despre lucruri pe care deja le ştiam, ei bine, ştiam cum se va termina cartea. Şi cum va continua.

981cae2a27c7fe44285d695ed3247b8d

Sper să nu credeţi că e spoiler faptul că o sa fie împreună. Pur şi simplu e o carte la care ştii la ce să te aştepţi. Şi din nou, asta fară să citeşti toate cărţile. Doar din titluri îţi dai seama:

  • Alegerea
  • Elita
  • Aleasa
  • Moştenitoarea

Vă spune ceva cuvântul ”Aleasa”? Că mie una da. În orice caz, sper că v-a plăcut recenzia, că nu aţi considerat spoilere ce tocmai v-am spus, şi că v-am făcut să ciţiti această carte, care mi se pare minunată. Se citeşte rapid, asta dacă din nou, ai puţină răbdare, amuzantă, nu cartea, ci America, şi pe la sfârşit, surprinzătoare.

Lasă un comentariu